Partijfinancien

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Thu Oct 21 16:24:06 CEST 1999

Een tijdig signaal is altijd goed. Of de voorgedragen oplossing wenselijk
is, is een tweede. Als kandidaten die kosten zelf moeten dragen komt dat in
feite neer op een selectie vooraf. Als je de poen niet hebt voor dergelijke
kosten, kan je dus geen kandidaat zijn bij D66. Dat lijkt me niet wenselijk.

Kunnen we andere creatieve ideeen bedenken (opties; diners ed)??

Theo

=======