D66 opties of gewoon lekker eten met allerlei mensen

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Thu Oct 21 16:10:41 CEST 1999

Op zijn minst een creatieve optie; alhoewel ik de berekning niet helemaal
begrijp. Waar zit de impuls voor de politici? In de groei van de partij of
de mate waarin hun voorstellen worden overgenomen?

Wellicht kunnen we wat minder baanbrekend en op korte termijn beginnen door
de politci te vragen gewoon mee te doen aan sponsordiners. Het is toch een
goede zaak dat politici goede contacten hebben met alle lagen van de
samenleving; ook de industriele en dienstverlenende top en subtop van de
samenleving. Geen idee of die mensen geinteresseerd zijn, maar ik kan me
voorstellen dat zoiets tot een leuk en nuttig (wederzijds, zonder klef of
omkoperig/stroperig te zijn) geheel kan worden ingericht. Dat nut heeft voor
het politiek bedrijven van D66 én voor de kas.

Dat biedt waarschijnlijk op KT meer soelaas, zowel financieel als
immaterieel agv de kortelijnencommunicatie.

groet,

Theo