Financierings-circus D66

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Thu Oct 21 16:33:30 CEST 1999

Zelden zoiets gelezen. Geen inhoud, uitsluitend semi-intellectueel gebabbel.
Zonde van de gebruikte kennelijk aanwezige energie en denkkracht. Waarom
geen alternatief?? Daar is altijd ruimte voor. Creativiteit is de motor van
gebeurtenissen en vooruitgang......--))--))--))--)

Marc-Jan zijn commentaar was mij in ieder geval uit het hart gegrepen.

Ben benieuwd naar jouw alternatieven. Iemand die zo'n denkkracht kan
ontwikkelen moet ook tot grote mooie nieuwe dingen kunnen komen.

groet,

Theo