Financiele problemen bij D66 !

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Thu Oct 21 16:03:35 CEST 1999

Weinig verheffend gekissebis. Waar het om gaat is dat er een partijbureau is
waar je de feiten kan checken (gedurende de ochtend) zodat je weet wat er
aan de hand is.

Verder lijkt het me zonde van de tijd om te discussieren over degelijke
trivia. Laten we praten over wat te doen aan het kennelijke financiele
tekort. Het is toch eigenlijk te gek dat we geen geld hebben om allerlei
experimenten uit te voeren. D66 als innoverende partij moet dat natuurlijk
wel kunnen proberen!

Theo