Financierings-circus D66

J.C.H. Timmermans charlietimmermans at WXS.NL
Thu Oct 21 16:00:28 CEST 1999

Aan Max Kok zou ik willen zeggen wordt lid en kom de afdelings/regio en
landelijke vergadering vertellen hoe de financiële situatie van onze partij
structureel kan worden verbeterd. Ook periodieke mailings aan "
tientjesleden " kosten veel geld.

Het valt me op de de meeste items de laatste tijd over geld gaan.
Wat te zeggen over de te verwachten premieverhoging van de
ziektekostenverzekering en ziekenfonds ( nominale premie ). Er is sprake
van
10,6%. En terwijl in het kader van het F.O.Z. finacieel overzicht zorg het
totale
budget gezondheidzorg maar met 2% mag groeien.

Een discussie over de beheersing van " de zorg " gaat eenieder aan in
tegenstelling
tot de hoogte van incassokosten, die ook voor een groot deel voortkomen uit
ondoordachte aankopen en slordige administratie.

Charlie Timmermans