Financierings-circus D66

M.J. Ahne mjahne at HOME.NL
Thu Oct 21 10:58:15 CEST 1999

"Dr. Marc-Alexander Fluks" schreef:
>  En dan lees ik zojuist het onderstaande op deze lijst van de hand van
>  dezelfde penningmeester Robert van Lente <bsgroen at xs4all.nl>,
>
>  Ik ben flabbergasted.
>
>  Wat een vreselijke wartaal. Als er een manier is om D66 de grond in te
>  boren, dan is dit het wel.

Beste Marc

Vreselijke wartaal?? Heb je het begin van je eigen reactie al een
geprobeerd te lezen? Over wartaal gesproken.
Ik weet niet wat de penningmeester in 'Met het oog op Morgen' heeft
gezegd, wanneer je daarop reageerd is wel handig om in het kort aan te
geven wat er is gezegd. Wat ik tot nu toe heb begrepen is dat mensen die
op de kandidatenlijst van D66 staan meer geld in de campagne zullen
moeten steken, tenminste als ze willen dat er nog extra zaken gebeuren.
De penningmeester geeft helder aan waar de problemen liggen, de
oplossing bevalt je niet dus lijkt het me een goede zaak dat je nu met
alternatieve voorstellen komt.

Vriendelijke groeten,

Marc-Jan