Re marktwerking

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Thu Oct 21 09:43:44 CEST 1999

Volgens mij zit dat in het punt verborgen dat iedereen aan zijn zelf
aangegane verplichtingen voldoet. In mijn ogen is dat een belangrijk
onderdeel van een sociale samenleving.

Met vriendelijke groeten,

Pieter Lodder
Departement "Bioconversies"
Instituut voor AgroTechnologisch Onderzoek
Wageningen