Partijfinancien

henk vreekamp vreekamp at POBOX.UU.NL
Thu Oct 21 09:01:08 CEST 1999

Aan Lente-Groen
Van Herfst-Rood en andere blaadjes,

Ik ben het met de penningmeester eens dat veel consternatie totaal overbodig
is. Wie het verslag in de Democraat leest iets van 13 mille tekort o.i.d. op
de jaarrekening 1998 (even uit het hoofd).
Oorzaken consternatie? 1. De aplompe mededeling over beperkte beltijden. 2.
Het feit dat de meeste journalisten en partijleden geen financiele stukken
kunnen lezen, D66 haten of gewoon willen babbelen op deze lijst.

Ja ja, communicatie is een vak, zelfs bij analyses achteraf.

Henk Vreekamp, Utrecht