FWD: SIGN ON LETTER TO SUPPORT NAC/ICJ RESOLUTIONS

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Oct 14 15:27:01 CEST 1999

Ak Malten uitte de woorden:

> Ik vind, maar wie ben ik, de onderwerpen van de e-mails, die ik richting
> de D66-lijst stuur, te belangrijk om ze gekwalificeerd te zien als spam.
>
> Ik discussieer niet mee op de D66-lijst, omdat ik daar de tijd niet voor
> vrij heb helaas. Ik ontvang ruim 80 e-mails per dag, wat een leestijd
> meebrengt van ruim 3 uur. Meer tijd voor de vrede heb ik niet, naast
> een betaalde baan.
>
> Ik heb nooit begrepen dat jullie, op de D66-lijst, mijn e-mails als
> spam beschouwen. Zijn er meerdere die er zo over denken of is dit alleen
> [...]

Ik ontvang ook regelmatig 80+ mails per dag dus ik druk geregeld op
de delete knop zonder te lezen om de leestijd te beperken, zo ook meestal
bij berichten van Ak Malten. Ik heb ze in het begin wel eens doorgekeken
maar ze kwamen op mij over als hebbende een hoog 'Op de barricade voor
het pacifisme' gehalte. Enige spam trekjes heeft het wel ja, al weet ik niet
hoe ze nu zijn.
Wellicht trek je meer aandacht wanneer je zelf een probleem formuleert
in plaats van een pamflet te zenden waar uit de eerste regels al blijkt
dat het een pamflet is.

Met vriendelijke groet,