FWD: SIGN ON LETTER TO SUPPORT NAC/ICJ RESOLUTIONS

Ak Malten akmalten at CORNNET.NL
Thu Oct 14 14:46:39 CEST 1999

Beste M.J. Ahne en ander ontvangers van mijn e-mail,

Ik vind, maar wie ben ik, de onderwerpen van de e-mails, die ik richting
de D66-lijst stuur, te belangrijk om ze gekwalificeerd te zien als spam.

Ik discussieer niet mee op de D66-lijst, omdat ik daar de tijd niet voor
vrij heb helaas. Ik ontvang ruim 80 e-mails per dag, wat een leestijd
meebrengt van ruim 3 uur. Meer tijd voor de vrede heb ik niet, naast
een betaalde baan.

Ik heb nooit begrepen dat jullie, op de D66-lijst, mijn e-mails als
spam beschouwen. Zijn er meerdere die er zo over denken of is dit alleen
de privé mening van M.J. Ahne? Graag reactie naar:

 Ak Malten <akmalten at cornnet.nl>

De onderwerpen van mijn e-mails hebben vaak een voorlichtend karakter en
ook regelmatig een oproep tot actie, die in mijn ogen zo breed mogelijk onder
politiek geïnteresseerden verspreid "moet" worden. Alleen preken voor "eigen
kerk" is niet de wijze om nieuwe medestanders te vinden of te vormen.

Maar, indien een meerderheid op de D66-lijst mijn e-mails als storend
beschouwen, is het zaak om te zoeken naar een geschikte oplossing voor ons
allen. Graag reactie.

Met vriendelijke groeten,

Ak Malten

At 10:22 14-10-99 +0200, you wrote:
>Beste Ak
>
>Het zou misschien aardig zijn dat je zo af en toe eens een bijdrage zou
>leveren aan de verschillende discussies op de D66 discussielijst in
>plaats van steeds deze spam-mail over ons uit te storten. De lijst is
>bedoeld als een discussieplatform niet als een makkelijke manier om
>dergelijke mailtjes maar breed te verspreiden, ik zou je willen vragen
>daar dan ook mee te stoppen (eventueel door de lijst te vragen wie deze
>mail in de toekomst nog wil ontvangen en zo een eigen verzendlijst te
>krijgen).

> [...]
enz.

  The Global Anti-Nuclear Alliance (GANA) -- is a member of
  The Abolition 2000 Network, A Global Network to Eliminate
  Nuclear Weapons

Address: c/o Ak Malten
        Irisstraat 134          Tel:+31.70.3608905
        2565TP The Hague        Fax:+31.70.3608905
        The Netherlands         E-Mail: akmalten at cornnet.nl

GANA's website:

       http://www.cornnet.nl/~akmalten/welcome.html

The ICJ Advisory Opinion on Threat or Use of Nuclear Weapons,
 **including ALL the Separate Opinions of ALL the Judges**,
    the Canberra Report, the CTBT Text and Protocol,
         the NPT text and the 1925 Gas Protocol,
              the Nuremberg Principles and
   the MODEL Nuclear Weapons Convention can be found at:

       http://www.cornnet.nl/~akmalten/docs.html