WAO

Guido Koppes guidokoppes at YAHOO.COM
Thu Oct 7 15:54:58 CEST 1999

Beste Alvin

De eerste vraag kan ik helaas niet beantwoorden. Ik denk dat de
Wao-er erg voorzichtig moet zijn met het accepteren van werk en
dat hij ook contacten zou moeten hebben met arbeidsintegratie.
In het laaste geval is hij of zij 'ingedekt' als er iets mis
gaat. Beter is het om van te voren een plan te hebben over hoe
je het gaat aanpakken. Arbeidsintegrastie kan je hiermee helpen
en heeft er zelfs ook budgetten voor.

Wat betreft de laatste vraag: Niet. Maar het Wao-Stempel hoeft
niet per se negatief te zijn bij een sollicitatie. Mits je
natuurlijk gebruik maakt van de mogelijkheden die de Wet je
biedt. (dat is niet alleen de Wao, maar ook Wet Rea, en anderen.

Groet, Guido

=====
Guido Koppes
Tuinstraat 4707