Nieuwe stelling : Discussielijst is voor D66 leden

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Mon Oct 4 09:13:34 CEST 1999

De stelling luidt:

Deze discussielijst is in principe voor D66 leden.
Niet leden en zij van andere partijen moeten dat bij hun
reacties op deze lijst kenbaar maken.

Toelichting:

Graag wil ik met iedereen in debat als zij of hij het gedachten
goed van D66 onderschrijft. Ook al liggen de standpunten ver uit
elkaar.
Zo niet, dan mag ik in ieder geval weten, van welke politieke
partij zij of hij lid is of onderschrijft.
Voor mij is het dan bijv. duidelijk of ik wel of niet moet
reageren of iemand het standpunt van bijv Groenlinks of het CDA
verkondigt of dat iemand ons gewoon  zit te jennen.

Peter F.G.BOS