[Re: Studiefinanciering versus privacy]

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Mon Oct 4 08:52:06 CEST 1999

Bas, Kaj,

Dank voor jullie signalering. Pakweg 2 jaar geleden had de IB-groep al het
plan om dit te doen, en Ritzen vond het goed. Na kamervragen van mij is het
toen echter stopgezet. Ik ben dan ook zeer verbaasd dat het nu toch gebeurt,
kennelijk, en ga vandaag nog opnieuw kamervragen stellen aan Hermans.
In bredere zin (Bas) staat het privacy-onderwerp al hoog op de agenda. De
nieuwe wet wordt binnenkort behandeld, bij ons door Olga Scheltema. Zij is/wij
zijn zeer 'recht in de leer' op dit punt.

Groeten,

Bert.