interactief interviewen met kandidaat voorzitters

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Sun Oct 3 01:09:39 CEST 1999

Ha, Ramon,

wat houdt je tegen om een AAV te organiseren? Dat is lastig, dat besef ik.
Daarom niet onmogelijk. Verder zijn er regelmatig bijeenkomsten waar
gesproken wordt over politiek van D66. Toegegeven: ze zullen lang niet
allemaal een nuttig en leuk zijn, al helemaal niet als het erg éénrichting
verkeer is (inleidingen en nauwelijks debat) en ook toegegeven: het is
jammmer indien er weinig gebeurt of lijkt te gebeuren met de resultaten van
zo'n bijeenkomst, maar een uitwisseling van meningen ed kan toch erg
plezierig zijn. Al is het alleen maar omdat het je eigen denken scherpt. De
bijeenkomsten van SWB die ik heb meegemaakt zijn iha nuttig. Kortom, laat je
niet beperken door een al dan niet dynamisch afdelingsbestuur.

groet,

Theo