DOORZENDEN

cathja maas maas0311 at WXS.NL
Sat Oct 2 10:49:28 CEST 1999

p.f.g.bos wrote:

> Beste Lijsters,
>
> Sorry, dat ik de mail doorstuurde. Maar ik ga ervan uit dat
> alles wat over deze lijst gaat OPENBAAR is.
> Als dat niet zo is moeten nieuwe lijsters een mail ontvangen
> waarin de regels staan
(....)
Wat mij betreft is het ook zo dat dit een openbare lijst is en dat dus
alle mail aan de lijst ter lering ende vermaak (;-)) mag worden
doorgestuurd aan andere mogelijk geinteresseerden. Ik doe dat ook met
enige regelmaat b.v. aan onze wethouder die niet deelneemt aan de lijst.
Ook de mailtjes van het lokaal platform gaan regelmatig door.
Iets anders is het inderdaad met persoonlijke mail, maar daar is volgens
mij sinds een vorige discussie geen misverstand meer over mogelijk.
Cathja Maas