interactief interviewen met kandidaat voorzitters

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sat Oct 2 08:01:16 CEST 1999

Wat ik een interessante vraag zou vinden is deze:

-> Hoe halen we D66 uit dat negatieve wat momenteel om D66 rond hangt ?

Dat het momenteel op veel punten niet lekker loopt, is hoop ik iedereen mee
eens. Ik wou dat ik het positiever kon zeggen...

Ramon