Fw: Millenniumcongres live op INTERNET te volgen ???

Ramon Barends r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sat Oct 2 07:52:10 CEST 1999

>De enige vooruitgang die we als partij hebben geboekt
>is de nieuwe site (waar ook het spreekuur met de fractie meteen na de
>verkiezingen al weer is verdwenen).
>Marc-Jan Ahne
>Deventer

Op de site staat nu zelfs nog dat je een onderwerp kan mailen waar de top
van de lijst op reageert. Ik denk nav de EP-verkiezingen.

IK ben trouwens best tevreden over de homepage van D66. Sommige elementen
raak ik wel met regelmaat kwijt, zoals de links naar andere pages en de
agenda, maar dit kan ook aan mij liggen.

Complimenten !

Ramon