Voorzitterschap: Schandelijke Suggestie

Ad Huikeshoven en Mariëlle de Wit mdedewit at CASEMA.NET
Sat Oct 2 00:24:05 CEST 1999

Michiel Scheffer schreef:

> <knip>
> WAT IS ER WEL BELANGRIJK
>
> de fractie opgeleverd. Maar het geeft aan dat hij weet wat leeft in de
> partij en dat hij een onafhankelijk oordeel durft te vellen. Het ware

Mag ik hieruit opmaken dat Michel het belangrijk vindt dat de voorzitter
weet wat er in de partij leeft en dat hij verwacht dat de voorzitter een
onafhankelijk oordeel velt?

<knip>

> Uiteindelijk gaat het daar om heeft een kandidaat de vaardigheden om de
> partij te inspireren om de partij te laten spreken, om discussie te
> bevorderen en uiteindelijk om een krachtig signaal op een geloofwaardige
> wijze en zonder toeters en bellen aan de fractie duidelijk te maken.
>
> Daarop moeten we Gerard, en alle andere kandidaten op beoordelen. Zijn
> kennis van de organisatie, de lokale politiek en de wandelgangen van de

<knip>

Inspiratie verwacht Michel en kennis van de organisatie en van de lokale
politiek en van de wandelgangen.

Michel, wat verwacht je dat de voorzitter daar mee zal bereiken? Ik vraag
dit omdat ik het algemeen aan het onderzoeken ben wat er van de voorzitter
wordt verwacht.

Ad Huikeshoven