Fw: chat met Van Boxtel

M.J. Ahne mjahne at HOME.NL
Fri Oct 1 12:28:05 CEST 1999

Beste Peter en anderen

Om te kunnen chatten heb je meestal geen speciaal programma meer nodig,
zeker niet als het gaat om dergelijke chats via een webpagina. Het enige
wat je dan nodig hebt is een browser die Java ondersteund, wil je Roger
ook zien en horen dan moet je Real Audio op je pc hebben, op de site
staat hoe je dit kunt downloaden.

Groet

Marc-Jan