nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

chefren chefren at DDS.NL
Mon Nov 29 15:19:41 CET 1999

On 29 Nov 99, at 16:06, Lodder Ing P.H. wrote:

> Beste Chefren,
>
> Zou je jezelf wellicht met naam en toenaam bekend willen maken, zodat
> iedereen weet wie er op wie loopt te schelden?
>
> Met vriendelijke groeten,
>

> Pieter Lodder
> Departement "Bioconversies"
> Instituut voor AgroTechnologisch Onderzoek
> Wageningen

Excuses voor het 2e mailtje, ik reageerde in eerste
instantie slechts op een zeer onmin en leugenachtig
voorstel van Hein.

+++chefren

p.s. Voor eventuele off-list discussie en in ieder geval
niet niet voor discussie 5+ lijsten tegelijk: Wat bedoel je
met "naam en toenaam"? Mijn roepnaam is "Chefren" en het e-
mail address klopt, wat wil je nog meer? Schrijf jij namens
het Departement "Bioconversies"? Ik ben van mening dat
alles meer dan een onderscheidende naam en werkend e-mail
adres de privacy onnodig schaadt.