nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Mon Nov 29 15:53:51 CET 1999

Een ding is mij in ieder geval volkomen duidelijk: van dat clubje word ik
maar even geen lid/participant. En zolang de 'inhoud' hetzelfde blijft, ook
niet van enig opvolger.
Als Pels (www.pels.net) zijn/haar doelstellingen nu eens uitbreidde?

>Ik hoop dat Erik dit "aanbod" negeert omdat ik me anders
>geroepen zou voelen me op alle lijsten te abonneren en jouw
>uitermate schunninge stellingname van ondertiteling te gaan
>voorzien.

>Er mankeert helemaal niets aan Erik's bijdrage de lezers
>van die lijsten hebben de achtergrond informatie hard nodig
>om de schunnige leugens van jouw kant te kunnen doorzien.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Dit bericht wordt door de opsteller beschouwd als persoonlijke
correspondentie en dient als zodanig behandeld te worden.