nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Mon Nov 29 14:55:51 CET 1999

Grote vriend,

Ik zit op de d66-lijst echt niet te wachten op mailtjes die puur en alleen
maar bestaan uit het schelden op een persoon die iets gedaan heeft wat jij
niet leuk vindt. Vriendelijk verzoek ik je OF mailtjes met onderbouwde
inhoud te zenden OF geen mailtjes te zenden.

Met vriendelijke groeten,

Pieter Lodder
Departement "Bioconversies"
Instituut voor AgroTechnologisch Onderzoek
Wageningen