nieuwe belangenorganisatie internetgebruikers?

chefren chefren at DDS.NL
Mon Nov 29 14:37:24 CET 1999

On 27 Nov 99, at 18:18, Hein van Meeteren wrote:

> Heel jammer dat u zo reageert. Graag wens ik persoonlijke zaken te scheiden
> van zakelijke en inhoudelijke. Helaas kan en ik wil ik niet ingaan op uw
> verhaal.  Ik verzoek u met mij privé contact op te nemen

Ik hoop dat Erik dit "aanbod" negeert omdat ik me anders
geroepen zou voelen me op alle lijsten te abonneren en jouw
uitermate schunninge stellingname van ondertiteling te gaan
voorzien.

Er mankeert helemaal niets aan Erik's bijdrage de lezers
van die lijsten hebben de achtergrond informatie hard nodig
om de schunnige leugens van jouw kant te kunnen doorzien.

+++chefren

= =
Verdien 100 Euro bij aanbrengen van een nieuwe
klant voor een website: http://www.ii.nl/premie