Geweld van de maand :->

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Mon Nov 29 14:17:50 CET 1999

Het " grappige" is dat ik afkomstig ben uit het noorden des lands, uit een
plaatsje met nog geen 1000 inwoners. In dat soort plaatsjes is het vooral de
jongere Arier die rotzooi trapt......
Soms is het zo erg dat je het liefst met een jachtgeweer met groffe hagel de
clientele van de lokale kroeg af zou willen schieten, al moet ik zeggen dat
nadat mijn ouders begonnen waren met stelselmatig aangifte van alle
vernielingen, bedreigingen en andere gedragingen te doen, de politie vrij
vlot de heren heeft toegesproken op een wijze die nu reeds 2 jaar voor rust
in het dorp zorgt.

Met vriendelijke groeten,

Pieter Lodder
Departement "Bioconversies"
Instituut voor AgroTechnologisch Onderzoek
Wageningen