Entree Millenniumcongres

Guido Koppes guidokoppes at YAHOO.COM
Mon Nov 29 14:55:13 CET 1999

--- "Ramon Barends (D66)" <r_barendsd66 at hotmail.com> wrote:
> Dat snap ik wel. Waar het mij om gaat is dit: waarom is dit
> entreebedrag niet inbegrepen in de contributie ?
>
> Ramon

Ramon:
Dit zou een mooi idee zijn om de financien van de partij weer
wat op te krikken. In plaats van de 1000 a 1500 mensen die per
jaar naar een congres gaan en per jaar vijftig gulden entree
betalen gewoon de contributie voor 12.500 tot 15.000 mensen met
een geeltje (fl 25,=) verhogen. Als een soort van opslag, de
opbrengst in een fonds. Na aftrek van de congressen gaat dan de
'winst' in het verkiezingsfonds?

Gegroet

=====
Guido Koppes