Congresresolutie

Michiel Scheffer mrscheffer at WXS.NL
Mon Nov 15 12:40:25 CET 1999

Beste Lijsters,

Op het D66 partijcongres aankomende zaterdag wordt de resolutie burger
en bestuur besproken. Dat wil zeggen, 10 van de 42 voorstellen.
natuurlijk was het zinvol geweest om de gedachte achter de resolutie te
bespreken of 32 andere voorstellen te bespreken. Dat doen we graag maar
een congres leent zich niet zo goed voor een diepgaande en langdurige
gedachtewisseling. Daarom is gekozen voor een devbat over de tien meest
saillante/controversiele punten. De PC zal dan ook in het komende jaar
de 32 andere punten ook graag in de partij bespreken, bijvoorbeeld in
samenwerking met het Opleidingscentrum, maar ook op verzoek van
afdelingen en regio's.

Wat de gedachte achter de resolutie betreft, is het mogelijk de
volledige versie te lezen (te vinden op de D66 site) of mijn interview
deze week met HN Magazine (v/h Hervormd Nederland-te verkrijgen in de
boekwinkel), hetgeen een verkorte versie is van het essay dat eind mei
het licht heeft gezien (te verkrijgen bij mij).

Vriendelijke Groet,

Michiel Scheffer,
VZ Programmacie