APM: Openbaar Vervoersinformatie !!!

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Nov 15 11:41:46 CET 1999

Beste mensen,

Hierbij een gewijzigde motie naar aanleiding van de discussie over openbaar
vervoersinformatie. Ik zou een motie schrijven hierover. Ik heb hem
aangepast naar aanleiding van de discussie zoals die hier op de D66-lijst is
gevoerd.

Ik stuur de motie ook naar de lokale lijst en naar Luc Veeger.

Als je deze motie mee wil indienen dan verzoek ik je om de motie uit te
printen, te tekenen (met alle noodzakelijke gegevens) en dan op te sturen
naar het Landelijk Secretariaat (Postbus 660 in Den Haag).

Mail mij ook even dat je dit doet.

Een discussie hier over kan natuurlijk inhoudelijk, maar ik kan pas
woensdagavond weer reageren, omdat ik vandaag op cursus ga en dus niet mijn
mail kan beantwoorden.

Ik hoop dat ik de 4 benodigde handtekeningen kan verzamelen.

Tot woensdag !

Ramon Barends