voorstel Boris Dittrich voor spreekrecht slachtoffers

wolter ates wates at EURONET.NL
Mon Nov 1 09:49:18 CET 1999

Ditrich ziet onvrede met ons rechtssysteem en probeert daar wat aan te doen.
Een beschrijving van ons huidige rechtssysteem (van v.d.weijden) doet
niets aan de onvrede, een alternatief voor het voorstel van Dittrich
(van v.Meeteren) wordt al jaren gepropageerd maar komt geen stap
verder.Mijn stem gaat naar Dittrich en Ahne, geen idee of het betere
bevrediging van het rechtvaardigheids gevoel oplevert, misschien soms,
en dat zou al een hele winst zijn.
Groet, groet,
Wop Ates