AW: Consultatief referendum: niet doen

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed May 26 17:58:18 CEST 1999

Marc-Jan schreef:

> Ik kan het mailtje waarin het genoemd werd niet vinden, het ging volgens mij
> in ieder geval om Zweden en Engeland. Ook politicoloog Andeweg noemde deze
> landen als voorbeeld toen hij de mogelijkheid van een consultatief
> referendum noemde.

Volgens mij noemde Andeweg helemaal geen landen. Hij zei volgens mij
dat er landen waren. Hij heeft deze niet benoemd.
Groeten,
Joris van den Wittenboer

In a word, the special emphasis is upon the policy sciences
of democracy, in which the ultimate goal is the realization
of human dignity in theory and fact. (Lasswell)