Antw: onderwijs

Jan&Vital jan.vital at WXS.NL
Sun May 23 22:51:01 CEST 1999

Ik ben het volkomen met je eens. Als je later opnieuw moet gaan studeren en
je hebt reeds een relatie, een huis ed. is de stap veel moeilijker en d
efinanciele positie lijdt hier erg onder. Een normale student hoe je he took
draait en keert krijgt een beurs, studifinanciering en bijna altijd een
bijdrage van zijn ouders.