de rillingen

Kaj Leers fender at DDS.NL
Sun May 23 02:07:03 CEST 1999

Beste Andor,

>Suggestie voor een verkiezingsleus: D66 heeft meer te bieden.
Lachen, gieren, brullen, Andor. Werkelijk. Deze leuze is hoop ik toch niet
serieus bedoeld? De reacties van de kiezer kan ik je nu al voorspellen:
'Grmpf! Wat een arrogante...' of 'Oh ja? Wat dan?' (dit laatste is n.l.
volstrekt onduidelijk, en dat is nu juist ons grootste probleem). Nee,
beter is het (denk ik) om mensen duidelijk te maken hoe wij over
onderwerpen denken, onderwerpen die mensen raken. Als we onze zienswijzen
duidelijk hebben gemaakt en we worden electoraal nog steeds afgewezen, dan
wordt het tijd om D66 naar de condoleance-zaal te brengen. Maar alleen dan!

Groet,

Kaj Leers.