31 mei s avonds

Michiel Scheffer mrscheffer at WXS.NL
Sat May 22 00:11:58 CEST 1999

Beste gerben,

Het is een reeds lange tijd geplande SWB bijeenkomst. Dus niet door ons
voorzien in het Europese draaiboek. We steunen deze bijeenkomst omdat
het ons de gelegenheid geeft de eerste contouren van het programma '99
te presenteren. Ik mag dat niet openlijk aankondigen want we lijmen.
Maar zo is het wel.

Daarnaast dank voor je zending want nu weet ik pas de agenda voor de
Europese Campagne. Las je wilt dat ik deze verspreid geeft dan een gil.
Ik heb circa 400 email adressen van D66'ers.

VrGr    Michiel Scheffer