lijmen...natuurlijk doen! (was: lijmen...niet doen!)

Eric Willem Ertmann e.w.ertmann at STUDENT.UTWENTE.NL
Fri May 21 17:44:35 CEST 1999

Andor schreef:
>Natuurlijk moeten we lijmen! Sinds wanneer denkt D66 niet na over het
>landsbelang. Als lijmen kan, dan moeten we dat doen.
>
>Maar... als Paars-II gerepareerd moet worden, dan is daar wel ultra-sterke
>tweecomponentenlijm voor nodig. Het spreekt voor zich dat het referndum
>ruimschoots gecompenseerd moet worden. Daarom moet minimaal onderdeel van
>de eventuele superlijm zijn:
>
>- Een volledige gekozen burgemeester, dus geen beperkt experiment;
>- Een consultatief referendum en een nieuw referendumvoorstel;
> [...]
Graag zou ik hier dan nog de ouderwetse afschaffing van de eerste kamer aan
toe willen voegen (hoe heeft dat ooit uit het program kunnen vallen?????)

Eric Willem Ertmann