wiegel

Robert Jan Jonker rjjonker at KNOWARE.NL
Thu May 20 20:17:47 CEST 1999

At 11:54 20-5-99 +0200, J.L. Swarte wrote:
>Laten we ons maar niet vergissen in de indruk die Wiegel bij de burgers
>heeft gemaakt. Afgezien van bij politici, heb ik de afgelopen 2 dagen niets
>dan lof over zijn optreden gehoord bij de mensen. "Eindelijk een politicus
>die zich aan zijn woord en zijn standpunt houdt" heet het dan. Of "een man
>met rechte knieën".
>Wie breekt betaalt? Nou, ik geloof er niks van; Wiegel is bij de mensen op
>slag een held.
>Joop Swarte

Juist daarom is het berichtje van Herman Beun uit het VVD-reglement zo
aardig. Wiegel wist dat dit onderwerp en heeft het dus of bewust verzwegen,
of door onnadenkendheid zijn rechten verspeeld. Hoezo held.

Robert Jan Jonker
Utrecht