Rekeningrijdeni

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Tue May 18 11:50:09 CEST 1999

Wanneer gekozen wordt voor het privatiseren van het spoorwegennet/openbaar
vervoer, lijkt mij het niet meer dan billijk dat ook het Nederlandse
wegverkeer, dat wil zeggen de exploitatie van de wegen, geprivatiseerd
wordt. Conform de door sommigen zo bejubelde micro-economische effecten zal
dan de prijs voor het rijden net zo lang stijgen totdat de behoefte en de
mogelijkheden in overeenstemming zijn.

Pieter Lodder