Recht op onderwijs..

D Sundman dsundman at NETLAND.NL
Sat May 15 12:49:56 CEST 1999

Beste mensen,

Het lijkt dikwijls of de politiek en de overheid paard en wagen
verwisselen. Het is best wel leuk om op intellectueel niveau te
argumenteren over al of niet kostenloos onderwijs voor 'over dertigers'.

Feit is, dat onderwijskosten beter geregeld zijn in de United States.
Nou niet bepaald een land dat bekend staat voor zijn sociaal beleid.

Wij aan de andere kant bouwen rotondes.
Wat rotondes te maken hebben met onderwijs?
Nou eigenlijk niets afgezien van de enorme kosten om ze de bouwen, het
milieu vervuilend karakter, en de moeite die ik me moet getroosten er
omheen te laveren.

Met beter en vooral goedkoper onderwijs, is dat soort 'werkverschaffing'
alla poldermodel niet nodig.

MVG
D. Sundman