2900, Kosovo/vluchtelingen

Michel van Hulten michelvanhulten at WXS.NL
Sun May 16 17:45:07 CEST 1999

Beste Michiel, dank voor het plaatsen op het surfnet van de antwoorden
die de fractie (Thom, Boris en Bert) je zonden op je eerste hartekreet
en adhesie met het voortdurend herhaalde en voortdurend van nieuwe
gegevens voorziene standpunt van 'Vincent'. Het heldert inderdaad iets
op naar aanleiding van de opmerkingen die ik vervolgens op het net
plaatste.

Het bedroeft me dat je met die antwoorden tevreden lijkt te zijn. Ze
dateren inmiddels van vier weken geleden. De Tweede Kamer ging
ondertussen wel met reces, het drama in Kosovo kent geen pauze!

Ik lees in de reactie van Bert dat Cohen 'klunst' en de PvdA fractie
'blundert'. Zou een hand in eigen boezem niet nuttiger zijn?

Via de media merk ik niets van een grotere bezorgdheid en meer
initiatieven van onze fractie. Kan geen enkel van de feiten die
'Vincent' op tafel legt opgevolgd worden?  Is de indruk die ook onze
fractie achterlaat niet die van een stel bureaucraten en
administrateurs? Kamerleden hoeven geen 'ambtenaar' te spelen. Veel
hartverwarmends zie ik niet uit onze Kamerkring komen. En we lopen in
elk geval flink achter op wat anderen (in andere landen) doen, zie de
feiten van Vincent.

Beste groet, Michel.