Recht op onderwijs..

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Sun May 16 20:20:55 CEST 1999

D. Sundman schreef o.a.

> Feit is, dat onderwijskosten beter geregeld zijn in de United States.
> Nou niet bepaald een land dat bekend staat voor zijn sociaal beleid.

Mijn zus heeft, als buitenlander in de V.S. jarenlang 's avonds gewerkt om
overdag te kunnen studeren. Kan ook zijn dat ze de buitenlanders daar niet
zo in de watten leggen. Dat onderwijs voor eigen onderdanen wel goed
geregeld is.

Zij heeft nu als afgestudeerde een behoorlijke studieschuld af te lossen,
ondanks haar vele avondwerk.

Roeline