TK-fractie, waar is u

Andor Admiraal admiraal at ADN-INTERNET.COM
Tue May 11 13:40:43 CEST 1999

Dag Hein,

Als je iets relevants hebt te melden, waarom mail je dat dan niet direct
naar een kamerlid? Alle emailadressen staan op de D66 Homepage. Je kunt ze
ook bellen, ook telefoonnummer staan op de website. Hoeveel makkelijker zou
het moeten zijn voor een eenvoudig lid (of niet-lid). Wie tot tien kan
tellen...

Persoonlijk zie ik liever dat onze volksvertegenwoordigers goed hun best
doen in Den Haag in plaats van met z'n allen alle mailinglijsten (JD, D66,
Pnyx...) uit te spellen - zoals jij en ik als geen ander weten een
tijdverslindende aangelegenheid :-) Laat onverlet dat het natuurlijk wel
leuk is als sommige Kamerleden af en toe de lijst volgen (of dit door hun
medewerkers laten doen, waarna de Kamerleden alleen echt interessante
stukken onder ogen krijgen - niets mis mee toch?).

Groet, groet,
Andor.