TK-fractie, waar is u

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue May 11 13:36:56 CEST 1999

C.I.L.Houbraken at DNB.NL wrote:

> U kunt tenslotte ook via een privé account reageren. Zelfs vanuit een
> reces-bestemming!
>
> Mee eens, maar ik wil weten hoeveel er nu werkelijk deze lijst LEZEN en dus
> er niet alleen geabonneerd op zijn, omdat dat goed staat.

Volgens mij *laten* de meesten eea lezen door de medewerkers. Die
filteren dan de `relevante' stukken door. Een direct contact met TK
leden is vooralsnog voor een eenvoudig lid moeilijk te realiseren. Op de
PNYX-lijst proberen we dat contact te stimuleren, maar daar gaat het ook
moeizaam
(zie http://www.db.nl/pnyx/)