TK-fractie, waar is u

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Tue May 11 14:09:56 CEST 1999

C.I.L.Houbraken at DNB.NL wrote:

> Hallo, boyz en girlz van de TK-fractie !
> Ik hoor al maanden geen reactie op allerlei toch wel bij de leden en de
> rest van Nederland levende onderwerpen (NAVO, Kosovo, vluchtelingen,
> alcoholpromillages). Dit is ook een manier om contact met de achterban
e.d.
> te houden, hoor.
>
> En kom nu niet aan met verhalen over reces en zo, want dit probleem
speelt
> al langer.

U kunt tenslotte ook via een privé account reageren. Zelfs vanuit een
reces-bestemming!

Mee eens, maar ik wil weten hoeveel er nu werkelijk deze lijst LEZEN en dus
er niet alleen geabonneerd op zijn, omdat dat goed staat.

Groet,

Chido Houbraken

Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
verplichtingen
Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good faith but
shall not be binding nor shall they be construed as constituting any
obligation on the part of the Bank