6 dagen

vincent vincentn at XS4ALL.NL
Mon May 10 23:41:47 CEST 1999

5 mei: Op bevrijdingsdag lijkt het Kok wel een een aardige PR-stunt om te melden dat
hij wel 2000 extra Kosovaren wil opnemen in Nederland. (Dat is max 4000 met de
huidige 2000).

7 mei: Ministerraad heeft positief besloten. Cohen moet maar weer eens een grondig
en langdurig onderzoek gaan doen. Vice-premier Jorritsma kraait victorie op Nova. We
zijn zo geweldig! Het wordt tijd om andere landen eens vermanend toe te gaan
spreken. Duitsland 10.000 vluchtelingen, Turkije 6500, etc...

10 mei: Cohen is nog lang niet klaar met zijn onderzoek. Tijd zat en in de
buitenlucht slapen is gezond.

Met vriendelijke groeten, Vincent Nijhof

--
Vincent Nijhof
Nieuwe Leliestraat 152 Hs

020 6235927