D66i: Dromer 66

Broer Benno Broer.Benno at BCG.COM
Mon May 10 10:00:32 CEST 1999

ja, en vervolgens bleef onze Youpie in dat studentenhuis wonen waar hij nog
jarenlang vasthield aan zijn oude studenten idealen totdat het tijd was om
zijn conservative-ass eruit te kicken, wat zijn corporale vriend graag op
zich nam. Ik heb dat programma ook gezien en zie niet graag die vergelijking
met D66.
BB