D66i: Kok liegt weer glashard (reply) en de EP-verkiezingen

vincent vincentn at XS4ALL.NL
Sat May 8 00:45:43 CEST 1999

Hein van Meeteren schreef:

> In principe heb je gelijk, maar ik herinner me een `oproep aan de fractie'
> van alweer enige weken geleden. Ik herinner me ook dat mijn naam daaronder
> stond. Vervolgens ben ik beschuldigd van `intrigeren',  van disloyaal
> gedrag. Lekker he.

Ja, met woorden als 'intrigeren' en 'disloyaal gedrag' proberen sommige
(veel?) D66-ers te voorkomen dat ze een probleem van te veel kanten gaan
bekijken en daarmee misschien hun fractie in verlegenheid brengen. Grote
woorden over openheid, maar in de praktijk zo bang om als partij verkeerd over
te komen, dat de partij helemaal niet overkomt. Ken jij een niet-D66-er die
die je kan vertellen waar D66 voor staat?

Met vriendelijke groeten, Vincent Nijhof