D66i: Kok liegt weer glashard (reply) en de EP-verkiezingen

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sat May 8 01:22:28 CEST 1999

vincent wrote:

> Ja, met woorden als 'intrigeren' en 'disloyaal gedrag' proberen sommige
> (veel?) D66-ers te voorkomen dat ze een probleem van te veel kanten gaan
> bekijken en daarmee misschien hun fractie in verlegenheid brengen. Grote
> woorden over openheid, maar in de praktijk zo bang om als partij verkeerd over
> te komen, dat de partij helemaal niet overkomt. Ken jij een niet-D66-er die
> die je kan vertellen waar D66 voor staat?

Promleem. Niemand die ik ken buiten d66 weet waar de partij precies voor
staat. Ze zeggen dat d66 geen gezicht, geen principes en geen mening
heeft, behalve de stokpaarden referendum en gekozen burgemester. Het is
lastig ze op andere inzichten te brengen. Vooral nu.