Kok liegt weer glashard

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Thu May 6 12:55:01 CEST 1999

vincent wrote:

> De maat is wat mij betreft vol. Sinds het begin van de oorlog houdt de
> Nederlandse regering de vluchtelingen buiten de deur, door de Nederlandse
> bevolking voor de gek te houden (als iemand er behoefte aan heeft, kan ik de
> keten van leugens wel weer opdissen). Nu duidelijk is dat de coalitiefracties
> (PvdA en D66) na zes weken nog steeds te laf zijn om deze misstand samen met de
> oppositie aan te pakken, pak ik die fracties aan. Mijn stem gaat niet meer naar
> een paarse partij. Ook niet voor Europa, hoe jammer dat ook is voor de
> enthousiaste lijsttrekker.

> [...]

Ik wordt er ook kriegel van dat alles zo traag verloopt.

Overigens doe je er verkeerd aan om niet D66 te stemmen. Als je boos bent, even
tot 10 tellen, en dan toch juist stemmen. Soms kan 1 stem alle verschil maken.

--
Glenn Mellonius
mailto:glenn.mellonius at inter.nl.net