Contributiestructuur (was: Re: ledenaantal D66)

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Thu May 6 12:28:16 CEST 1999

Woops, naar een fout mailadres gestuurd. Daarom maar geforward. Dit is dus
het originele bericht.

---------------------- Forwarded by C.I.L. Houbraken/DNB on 06-05-99 11:26

C.I.L. Houbraken
06-05-99 11:24