ledenaantal D66

Atilla Arda A.Arda at CABLE.A2000.NL
Wed May 5 16:38:35 CEST 1999

Inge Hagens schreef:
> Klinkt leuk, maar in Utrecht en Hilversum wonen ook wel mensen die niet
> veel verdienen, die student zijn of in een situatie verkeren dat zij
> een hogere contributie niet kunnen betalen. Ik snap dan ook niet waarom
> dat zo'n goede oplossing zou zijn!

Ik had zeker "aardig" i.p.v. 'aardig' moeten schrijven om duidelijk te
maken dat ook ik weinig zie in leeftijdsdiscriminatie. Het is wel een
gegeven dat, afhankelijk van je leeftijd en woonplaats, het lidmaatschap
van de VVd goedkoper is dan het lidmaatschap van D66.

Mvg,

Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://welcome.to/arda  http://www.d66amsterdam.com