ledenaantal D66

Inge Hagens inge at CISTRON.NL
Wed May 5 16:18:46 CEST 1999

> De VVD heeft een 'aardige' regeling, waarin verschil wordt gemaakt naar
> leeftijd en woonplaats.
> http://www.vvd.nl/informatie/contributie.main.shtml
> Jongeren betalen het minst. Leden in Hilversum en Utrecht betalen meer
> dan de leden in de rest van Nederland.

Klinkt leuk, maar in Utrecht en Hilversum wonen ook wel mensen die niet
veel verdienen, die student zijn of in een situatie verkeren dat zij
een hogere contributie niet kunnen betalen. Ik snap dan ook niet waarom
dat zo'n goede oplossing zou zijn!

Ik vind een contributiebedrag zoals bij D66 ook veel te hoog, maar dat is
persoonlijk. Het is een basisbedrag: als je actief wilt worden, kost het
allemaal nog veel meer (alleen al reis- en verblijfkosten).

Inge Hagens
D66 Cuijk