Sigarenboer (was: internetspreekuur)

Laurens Bonnema l.bonnema at OPRIT.RUG.NL
Thu Mar 25 08:42:37 CET 1999

Om nog maar te zwijgen van de enorme kloof die ik hier zie ontstaan tussen
rokers en niet-rokers! De wat cynische lijn van de discussie tot nu toe
volgend zou je als roker eigenlijk niet over politiek moeten praten bij de
sigarenboer. Iets wat overigens inderdaad makkelijk gemaakt wordt door de
zwijgende verkoopmethodes van dergelijke boeren (het lijkt wel of ze drugs
verkopen *grinnik*).

Laurens Bonnema.

Op woensdag 24 maart 1999 13:37, heeft Robbert Jan Bron
[SMTP:r.j.bron at med.rug.nl] geschreven: